11.11.06

Karısızlık sigortası çıktı

Gün geçmiyorki hayatımızı kolaylaştıracak bir ürün,hizmet bulunmasın.
En son Türk zekası karısızlık sigortasını çıkardı!sistemi İŞBİLİR SİGORTA müdürü kemal işbilir ile konuştuk.
*Efendim nereden aklınıza geldi böyle bir hizmet?
Evimde eşimle sık sık kavga ederdim.Bu kavgalarımızda haliyle kusmeler oluyor,eşim evi terkedip annesinin yanına gidiyor,sonra barışma fasılları falan oluyordu.Eşim evi terkettiğinde ben bazı ihtiyaçlarımı karşılayamıyor mağdur oluyordum.Bunun bir çözümü olmalı diye düşündüm ve benim durumumda olan binlerce insan vardı.
*sistem nedir?anlatırmısınız sistemi?
sistem basit,kişiler gelip bize aylık belirli bir ücretle sigortalarını başlatıyoruz.ilk 6 aydan sonra artık kişi bizim sigorta kapsamımızda oluyor.eşiyle kavga etmesi,ayrılması,yada eşinin ölümü ,gibi durumlarda eş hizmeti veriyoruz.aslında bir çöpçatanlıkta diyebiliriz.
kişinin eş ihtiyacını 15 gün gibi kısa bir sürede çözüyoruz.
*peki şu ana kadar sigortalı olan var mı ?
10536 kişi şu an sigorta kapsamımızda.sigortadan şu anda 362 eşi ölene eş,1589 ayrılma (geçiçi eş hizmeti) verdik.

ne diyelim olan olmuş,başarılar diliyoruz efendim.

karısılık sigortası yaptıran Davut Huysuz ile konuştuk.
-eşimle çok fazla kavga ediyorduk,sonra bu sigortayı duydum,geldim sağ olsunlar baya bir ilgilendiler.sigortalandım.önceden karımla kavga etmeden bir düşünürdüm,şimdi rahat rahat kavga edebiliyorum.nasıl olsa sigortalıyım.sigortam yanımda.hem karım bu durumu bildiği için bana karşı daha bir nazik davranıyor.

Serbest ticareti,parlak fikirleri,girişimciliği her zaman destekliyoruz!
işbilir sigortaya başarılar diliyoruz!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bravo çok dahiane bir fikir. Birde akılsızlık sigortası olsa bazen insanın aklını yitirdiği şaşıp kaldığı anlar oluyor. Aklımıza sigorta yaptırsak hiç fena olmaz hani. Başarılar.