3.9.05

asena ibo ayrılıgının gerçek yüzü!


bir zamanların fırtınalı aşıkları ibrahim tatlises ve asena bir süre önce ayrılmıştı.magazin haberlerine ve medyaya ayrılma sebebleri olarak ibo nun asenayı dövdügü gibi gerçek dışı haberler anlatıldı ve millet uyutuldu,ister inan isterinanma ayrılgıın gerçek yüzünü ortaya çıkardı!

asena:ibo ile sahneye bir iş yüzünden sahneye çıkıp çıkmama konusunda tartışmıştık.sonunda bir oyunla işi çözmeye karar verdik,oyunu kazananın dedigi olacaktı.habersiz birbirmizin kıllarını çekecektik.en çok alanı temizleyen oyunu kazanacaktı..bu oyunuda ibo önerdi,ilk başta oyun tamamen benim aleyhime idi,biliyorsunuz ibonun kılları çok fazla 5 günde bir karış kadar yer temizleyememiştim..benim kıllar az oldugundan ibonun oyunu kazanacagı açıktı.2-3 gün düşündüm bunun başka bir yolu olmalıydı,sonunda annemin tavukları nasıl haşladıgı aklıma geldi.iboyu da böyle haşlayıp kıllarından bir kerede arındırıp oyunu kazanabilirdim,hemen planı uygulamaya koydum,kocaman bir tencere ile su kaynattım tam ibo kapıdan girecekken suyu üzerine boşalttım.hemen üzerine atıldım başladım yolmaya ama ibo çok sinirlendi birazda yandı,kalkıp beni dövdü!
ibonun bu yaptıgına mızıkcılık derler diyoruz ve dosyayı kapatıyoruz!

Hiç yorum yok: